Pages

Tuesday, January 4, 2011

jom senyum (^_^)v



 jom senyum...erm...nape erk kene senyum? sebab senyum penawar duka...eh...bukan ketawa ker yg penawar duka....hahaha....no komen. so far hari ke-4 di tahun 2011 ini, diharapkan akan bertambah baik kehidupan aku pada tahun ini. Tugas kerja dah bertambah sedikit demi sedikit...nak wat cmna, arahan dari boss tue, kene la hadapi dengan senyuman saje...opss...aku sebut senyuman ker td?hihihi....that's my point.

aku suka dengan lagu yg kat bawah nie...penuh bererti dalam hidup aku. lagu motivasi utk aku...hahaha...
jom layan jom....jom senyum (^_^)

*semoga tahun 2011 lebih daripada tahun 2010.
*dimurahkan rezeki, insyaallah.
*nak belajar main gitar, boleh ker?
 

Hadapi Dengan Senyuman

Artist: Dewa
 
Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

No comments:

Post a Comment