Pages

Wednesday, February 9, 2011

fikir-fikirkan la...

agak bersarang gak dashboard blog aku nie dgn byk draft yg xsempat utk aku publishkan....adoiiii...
terasa sunyi dan sepi dikala ini...apakah maksudnya ini...

bulan februari adalah bulan kelahiran ku yang ke 27 tahun...wah...mcm xpercaya aje aku dh masuk 27...tp still muda lagi maaa....ahaksz... (^_^)v

apa yang akan terjadi erk dalam tahun ini dalam hidup aku nanti? nie soalan or apa nie...aku pun xde jawapannya....

pelbagai agenda yang berada dalam benak fikiran ku ini...bak kata astro, mcm2 ada...

kata org: take action more much better than only thinking that thing or some issue...so, let take the action starting now, so we'll see the result either positive or negative feedback....

apa yg aku lalut dlm BI nie, BI pon mcm hampeh ada hati nak writing....hahahaha....but, atleast i try maa...huhuhu....hampeh lagi dgn bahasa rojak aku...

lebih baik kite BERTINDAK dari hanya BERFIKIR...
belajar untuk ambil risiko daripada berusaha untuk mengelaknya...
yang bakal terjadi, serah saje kepada-Nya...kerana-Nya yang akan menentukan segalanya....

KUN FAYAKUN....

(^_^)v   hadapi dengan senyuman...

3 comments:

  1. betul ape TC cakap tu .. :)
    alaa BI tu rojak2 pon takpek . jnji cube . hehe

    ReplyDelete
  2. thanks TK...tue la pasai...xcuba xtau kan...hehehe...

    ReplyDelete
  3. TC nak tau ape pasal blog ni ? kalau TC rajin , try2 lah google n baca tutor pasal blog.. :)

    ReplyDelete