Pages

Wednesday, December 1, 2010

tiada kata... :(

tiada kata yang dapat ku tuturkan kepada mu, hanyalah salam rindu ku ini untuk dirimu,agar bila mana bayu menyapa pipi mu, itulah ciuman kasihku untuk mu....sesungguhnya, aku sakit mencintai dirimu....

mencintaimu kerana apa?kenapa?mengapa?....ahh...aku sendiri tiada jawapannya, namun mengapa dikau memberi aku harapan? mengapa? sakit terluka, sakit lagi aku mencintai dirimu....dapat kah kau merasakannya???


ku membisu, kau lagi 1000x membisu, akhirnya apa jalan penyelesaian kemelut hubungan kita berdua??? tidakkah kau sedari apa yg aku alami kini, kerna aku jua mempunyai hati dan perasaan....sehinggakan aku telah campakkan ego aku entah ke mana, demi hanya dikau....dikau dan dikau....hanya dikau...


aaghh....aku pedih, benci, kecewa, tepu....SAKIT....

:( 


No comments:

Post a Comment