Pages

Sunday, November 28, 2010

T.E.P.U

huhu....skrg nie aku xtau nak wat apa...terasa tepu sgt2 dlm otak aku nie...seakan abis idea dlm otak aku nie tuk berkata-kata dan berbicara....kosong infinity....
argh....aku xsuka akan perasaan cmni...seakan aku xleh nak berfikir or take action pape pun....teruknyer....
aku perlukan idea tuk membuatkan aku akan sentiasa berfikir dan terus berfikir....kite manusia perlu berfikir dan bukan nyer robot or haiwan yg perlu di set kan program supaya leh turuti arahan aje....huhuhhuhuhu.....

terlalu byk sgt dalam otak aku nie.hinggakan aku xtau nak luahkan apa yg aku rasa skrg nie....argh....tension ker aku nie???yg pasti TEPU....dan bukan TIPU, okkkkkk........

# korang faham ker apa yg aku tgh rase nie...
# korang pernah rasa tak apa yg aku tgh alami nie...
# byk kali jugak aku putus chinta....
# salahkah aku tuk mencari pemilik tulang rusuk dan pendamai hati aku???

apa lagi erk...huhu...ada jawapan tak? ntah la, aku tgh TEPU nie....
adoiiiii......

No comments:

Post a Comment