Pages

Tuesday, November 23, 2010

erti kasih sayang, jantung dan hospital....

erm...apa yg aku nak coretkan kini erk...yang pasti ianya still berkaitan dgn erti kasih sayang....aku sygkan diri aku,family aku dan org sekeliling aku...termasuk la rakan fb tomato man dan juga pengunjung blog tomatochinta ini....thankz to u alls...

erti kasih syg amat mendalam ertinya dlm hidup aku selama ini,kini dan selamanya...dgn erti kasih syg,aku terasa umpama aku hidup n wujud di dunia ini...myb gak kot coz aku lahir dlm bulan february dan dalam zodiak aquarius....jelas skali akan identiti aku yg penuh dgn kasih syg kot....ahaks...kot aje pun....ntah betul or tak....hihihi...

jantung: aku bukan doktor tuk berkata-kata mengenai healthcare....but, dgn jantung la kite berupaya tuk hidup n meneruskan perjalanan....namun kini perihal jantung jugak yg buatkan aku xleh hidup tenteram...amat sesakbile difikir-fikirkan perihal jantung dan  nyawa..... aku xmau kehilangan dia....aku lom bersedia tuk kehilangan dia...aku nak balas jasa dan bakti dia....tuhan,aku memohon kepada-Mu, izinkan aku ruang,masa dan rezeki tuk aku membalas segala kepercayaaan dia kpd aku slama ini....kerna dia,aku hidup.....

hospital : ya,skrg nie aku berada di hospital....genap 24 jam aku berada di sini menemani insan yg aku syg....walaupun aku xmampu tuk nyatakan isi hati kasih syg ku ini dlm bentuk bicara namun atas segala apa perbuatan aku adalah untuk menyenangkan hatinyer...aku cuba patuhi segala arahannya.....hanya dgn cara ini saje aku bisa lampirkan syg aku kepadanya....  :(

#semoga dia sembuh seperti sediakala...sihat dgn kadar segera...
#aku tgh demam, namun aku gagahkan jugak badan aku tuk menemani dia...
#ptg nie kene balik ke tempat mencari rezeki balik...adoiiii jauhnyer aku jadi rider....2 jam perjalanan tue....
# Ya Allah, ku mohon Kau permudahkan la segala urusan Hamba-Mu ini.....Amin...
#take care....

2 comments: