Pages

Thursday, November 18, 2010

Perasaan Itu....

Apa yg harus ku lakukan,
kekdg rase tue ada kekdg hilang ntah ke mana...
dalam hati ada rase,namun tidak terasa...

engkau,adakah dikau rase apa yg ku rase kan...
atau,dikau pun tiada rase dalam hati...

mahu saje aku lepaskan dikau...
namun upaya kah aku tuk lakukannya....

rase yg xdapat tertahan lagi...
sukar tuk dicari ganti...

namun ku hanyalah insan biase,
xbisa tuk memiliki segalanya...
kerna ku bukan sempurna...
seperti apa yg dikau impikan....

adoiiii....sukarnya tuk aku luahkan isis hati ini,namun nie la apa yg aku rase kan skrg nie, detik nie,tika nie....
hanya tuhan saje yg tahu akan apa yg aku rase dan alami ini....myb dikalangan member2 aku,aku nampak seperti happy go lucky aje...tp di dalam hati aku nie,siapa yg tahu...???? tiada...tiada sesiapa pun...
namun,aku yakin,aku percaya akan hidup aku nie sebab aku memiliki agama dan tuhan yg aku sujud.....syukur alhamdulillah....insyaaAllah....the rest of my life....aik???mcm lagu maher zain lak..ahakz...

*apa korang akan buat kalo terpaksa berebut seseorg tue dgn lelaki lain???penyibuk tul la lelaki lain tue...adoiiii....berambus terus,boleh tak???huhu

No comments:

Post a Comment