Pages

Wednesday, November 17, 2010

17112010

hai...ada apa dgn 17112010 tue erk...hahaha.....sure la pasai ari raya qurban 1431H. selamat hari raya qurban to u alls...tp aku sedih skit coz aku xdapat blk kg...aku cuti sehari,mana hala sempatnyer nak balik kg...mcm jauh aje kg aku kan....eh jap,tomatoman ada kg erk???kat mana erk???mexico kot...hahaha,merepek apa aku nie....
tp xpe la,at least aku blk kg member umah aku....jauh xjauh la,45min je dari umah sewa kiteorg....best siot g kg dia....damai n cool aje kat situ....
aktiviti aku???pagi solat raya,tghari potong daging,ptg -tido....huhuhu.....haruslah tido,dh la xcukup tido sejak 2-3 minggu nie...g keje mcm xsemegah aje....huhuhu....cmna la nak produktif kalo tido lewat je skrg nie...ahaks...
k la,nie je update tuk kali nie...huuhuu....daa.....

*mak aku ckp,tahun nie korban giliran aku,tp aku xblk kg lak.....huhu....janji dh pasang niat....hehe

No comments:

Post a Comment